Aš stengiuosi dirbti kitaip. Stengiuosi, kad pardavimo – pirkimo procesas būtų kuo paprastesnis mano klientams. Kad klientai kuo mažiau stresuotų ir nerimautų. Juokaudama sakau, kad mano darbas tai 70 % psichologija, likę 30% žinios apie NT. Aš visada stengiuosi įsijausti į pirkėjo ar pardavėjo situaciją. Kur aš pirkčiau namą, būdama jų vietoje, ar sutikčiau parduoti už tokią sumą savo butą? Į klientų situacijas visada žiūriu per savo patirtį, žinias ir jų lūkesčius.
Pagrindinis mano tikslas – kad mano darbas sukurtų vertę klientui!
Ieškodama sprendimo visada pirmiausia užduodu klausimą sau – jei aš būčiau jo vietoje, koks sprendimas man būtų geriausias? Prisipažinsiu, nemoku meluoti. Kartais privalau pasakyti klientams tai, kas jiems nepatinka ar ko jie nenori girdėti. Tačiau aš žinau, kad jiems ta informacija gali padėti neprarasti pinigų ar atvirkščiai – uždirbti dar daugiau.
Aš noriu būti tuo žmogumi, kuriems jie pirmiausia paskambins kai jiems reikės NT brokerio ar jie norės pasitarti svarbiais klausimais.
Nesispecializuoju rajonuose, kaimynystėje ar statistikoje, specializuojuosi tame, kad darbas būtų padarytas. Visa mano koncentracija į tikslą. O tikslai paprastai būna du – arba rasti naujus namus arba parduoti esamus.
Ieškodama sprendimo visada pirmiausia užduodu klausimą sau – jei aš būčiau jo vietoje, koks sprendimas man būtų geriausias? Prisipažinsiu, nemoku meluoti. Kartais privalau pasakyti klientams tai, kas jiems nepatinka ar ko jie nenori girdėti. Tačiau aš žinau, kad jiems ta informacija gali padėti neprarasti pinigų ar atvirkščiai – uždirbti dar daugiau.
Aš noriu būti tuo žmogumi, kuriems jie pirmiausia paskambins kai jiems reikės NT brokerio ar jie norės pasitarti svarbiais klausimais.
Nesispecializuoju rajonuose, kaimynystėje ar statistikoje, specializuojuosi tame, kad darbas būtų padarytas. Visa mano koncentracija į tikslą. O tikslai paprastai būna du – arba rasti naujus namus arba parduoti esamus.
Jūsų NT partnerė, Vilma Urbutė
Sėkmingo pardavimo paslaptis
Parduodantys nekilnojamą turtą dažnai klaidingai mano, kad iš pradžių kainą reikia pakelti ir ją mažinti palaipsniui, kol atsiras pirkėjas. Tačiau toks elgesys dažnai lėtina pardavimo procesą. Ekspertai sako, kad pirmosios 30 dienų yra pats aktyviausias laikas, kurį reikia išnaudoti. Jeigu kaina per aukšta, daugelis pirkėjų galvos, kad esate nelinkęs (-usi) derėtis. Taip pat Jūsų objektas nepateks į pirkėjų paieškos filtrus. Rinkoje ilgai užsibuvę objektai ilgainiui atsibosta ir praranda pirkėjų susidomėjimą, nes jie mano, jog su objektu kažkas negerai, kad taip ilgai jo nenuperka. O užsibuvimo rinkoje priežastis dažniausiai yra – klaidingai nustatyta pirminė būsto pardavimo kaina.
Taigi, kaip geriausia nustatyti rinkos kainą?
Nerekomenduoju to daryti patiems, tuo labiau tartis su kaimynais ar bandyti lyginti savo parduodamą turtą su panašiais objektais NT portaluose. Vieša paslaptis, jog daugumos objektų, esančių NT portaluose, kaina yra per aukšta. Nes jei ji nebūtų per aukšta, objektai dingtų iš rinkos vos atsiradę.
Pardavimo procese dažnai naudoju “aukciono” principą. Šis būdas veikia tik tada, kai yra teisingai nustatoma pirminė būsto pardavimo kaina. Tuomet atsiradus dideliam pirkėjų susidomėjimui, laimi tas pirkėjas, kuris pasiūlo didžiausią kainą už parduodamą būstą.
Norite sužinoti kaip parduoti už AUKŠČIAUSIĄ KAINĄ?
Kviečiu online konsultacijai